tirsdag 11. september 2012

Fotografering





Jeg er veldig glad i å ta og redigere bilder, og prøver å ta med meg kameraet så ofte jeg kan. Det er så fint å sitte å se på bildeminner, og det er ekstra gøy når det er du selv som har tatt bildene, mener jeg. Her er noen bilder jeg har tatt i løpet av det siste året. Alle bildene er mine, og er tatt med Canon EOS 550D



Venninnen min, Heidi, på en fjellbygd i Spania. 

Katten min, Friskus på terrasen vår

Naturbilde tatt i hagen.

Venninnen min, Silje, på danseforestilling desember i fjor.

Søsteren min, Sigrid, i vår

Hunden til venninnen min, Heidi. Hun heter Saga.

1 kommentar:

  1. Her var det mange meget gode bilder, som viser at du har en vel utviklet visuell sans. Det hadde vært fint om du kunne kommentere bildene dine, hva du har lagt vekt på og hvilke teknikker du har brukt, blenderåpning, tid etc.
    Fortsett med å dele bilder med oss andre.

    SvarSlett